Urbanisme
Cullera comença les obres per a eliminar els dos punts negres dels Collaos
El consistori treballa en la construcció de dos rotondes i un carril bici que funcione com anell verd amb l'objectiu de millorar la seguretat en ruta
25/10/2017
L'Ajuntament de Cullera ha iniciat esta setmana les obres que eliminaran els dos punts negres dels Collaos en la confluència d'estes transitades vies rurals amb l'antic tram de la CV-502, la popularment coneguda com a doble corba del Club de Tenis.
 
El projecte alberga la construcció de dos rotondes en el primer i el segon Collao per a evitar la situació actual en la qual, fruit de la distracció, molts conductors circulen en sentit contrari pel vell tros de la CV-502 que antigament era de doble sentit i des de la construcció del tram alternatiu va passar a ser d'un solament.
 
Amb les obres també es construirà un nou tram de carril bici que s'iniciarà en la Font del Gegant fins al primer Collao i es perllongarà per este camí fins a enllaçar-lo amb el ja existent en la carretera del Faro, completant així un anell verd en la zona nord del municipi.
 
Els treballs tenen un cost previst de 150.000 euros i són finançats per la Diputació de València, que ha cedit el vell tram al consistori perquè siga este el que a partir d'ara el mantinga.
 
Així mateix, la Policia Local de Cullera estudia en estos moments modificar el sentit de la circulació en el primer Collao, que podria passar a ser d'un sol sentit des de la vella CV-502 en direcció a la carretera del Faro, mentre que el segon Collao seguiria sent de dos sentits.
 
Amb esta mesura es reduirà l'actual perillositat de la zona, ja que l'estretor i falta de visibilitat del Primer Collao així com l'enorme ús que fan els veïns de Cullera del mateix generen conflictes en la circulació.
 
Les obres podrien estar concloses durant els primers mesos de 2018.

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30